loading...

دومینیکا

بازدید : 50
چهارشنبه 17 اسفند 1401 زمان : 11:21

این یک روش بسیار پیشرفته از آراف فرکشنال (نوعی فرکانس رادیویی پیشرفته) است.

با افزایش سن، پیری اندام‌ها، چربی‌ها و سلول‌ها به سرعت اتفاق می‌افتد، اما از آنجایی که پوست انسان در معرض بیشترین چربی بدن است، تأثیرات پیری بر روی آن چربی بارزتر است و می‌توان روزانه آن را مشاهده کرد.

علاوه بر این، پوست اولین سد محافظ خارجی بدن است و به همین دلیل روزانه در معرض آسیب های فیزیکی و شیمیایی مختلف خارجی و داخلی قرار می گیرد و تغییرات ظاهری مانند چین و چروک، نقص، خشکی و ... را آسان تر می کند.

بخشی از پوست که باعث تقویت پوست می شود از فیبرهایی به نام کلاژن و الاستین تشکیل شده است. این رشته ها در طول پیری و تخریب محیطی ساختار خود را از دست می دهند و طول آنها افزایش می یابد. به همین دلیل شل و انعطاف پذیر می شوند که ظاهر آنها ایجاد استقلال و چین و چروک در پوست است.

برای بازسازی کلاژن، کلاژن قدیمی باید از بین برود و کلاژن جدید وجود داشته باشد. کلاژن انواع مختلفی دارد که هر کدام در دمای خاصی تجزیه می‌شوند، بنابراین برای بازسازی آن، باید انرژی گرمایی را به اعماق پوست که کلاژن در آن قرار دارد برسانید. آسیب به سلول‌های اطراف را کاهش دهید.

برای این کار از تجهیزات RF (فرکانس رادیویی) استفاده می شود. وظیفه این دستگاه ها تولید گرما با امواج رادیویی است که تابش هستند اما چون گرما تولید می کنند راندمان پایین است و تاثیر می گذارند.

با پیشرفت تکنولوژی از RF کسری برای این منظور استفاده شده است. این واژه ها از کلمه ذره گرفته شده اند به این صورت که ذره در لایه پوست گرما ایجاد می کند، به طوری که در بافت ذره ای که در اثر گرما ایجاد می شود، کلاژن قدیمی از بین می رود و بازسازی می شود و اطراف آن قابلیت خنک سازی و خنک سازی را دارد. تعمیر. پوست.در نسل پیشرفته‌تر این فناوری که نوعی سوزن RF فرکشنال است، با هدف کاهش میزان آسیب به درم (پوست میانی) و مشخص‌تر کردن چربی هدف، سوزن‌های ظریف‌تری در ناحیه طبیعی ایجاد می‌شود. دستگاهی که در آن پوست در کنار هم قرار می گیرد و تا عمق مورد نظر پوست نفوذ می کند و انرژی را به طور موثر به چربی منتقل می کند.

تولید فیبرهای کلاژن را تحریک می کند. سرعت و انعطاف بالای این سوزن ها باعث افزایش پاسخ به درمان و کاهش قابل توجه درد می شود. به این ترتیب به دلیل عدم آسیب به اپیدرم (پوست)، زمان بهبودی بسیار کاهش می یابد.

کاربرد آرایه های دستگاه ليزر Co2 چیست؟
لایه برداری و جوانسازی پوست
لیفت صورت بدون جراحی: با آراف فرکشنال مانند روش لیفت صورت بدون جراحی، پوست صورت برداشته می شود.
درمان چین و چروک صورت، چین و چروک دور چشم و پوست ریز و پوسته پوسته
لیفت پوست گردن، برداشتن چانه، خط خنده (خط بینی)، کاهش چین و چروک دور لب
از بین برنده هرگونه تحریک و رشد پوست: با آراف فرکشنال لایه بیرونی پوست را احیا و جوان می کند که پوست پوست را صاف و لطیف می کند.
رنگ و ساختار پوست را بهبود می بخشد: مشکلات پوستی و بزرگی پلک ها را درمان می کند
پوست اضافی، اشعه خورشید و چین و چروک های پوست را از بین می برد و پوست صورت را درخشان می کند
از شر جوش ها و زخم ها خلاص شوید
لیفت و لیفت پوست تمام قسمت های بدن (صورت) مانند گردن، بالای سینه، شکم، بازوها، ران ها و …
جوش های پوستی را بهبود می بخشد
پوست دست ها را شاداب کنید و لکه های قهوه ای روی دست ها را از بین ببرید
روزاسه و عروق خونی موجود در زیر پوست صورت را بهبود می بخشد.
بیماران بلافاصله پس از آر اف فرکشنال می توانند به زندگی عادی برگردند اما بهتر است از کرم ها و لوسیون های ضد آفتاب و ترمیم کننده استفاده کنند و تا یک هفته در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرند.بهترین دستگاه سوزن RF (Araf fractional) از برند اسکارلت
دستگاه اسکارلت به دلیل قدرت بالا، سرعت عمل، درد نسبتا کم در حین جراحی، عدم خونریزی و خونریزی حین و بعد از کار و در نهایت نتیجه نهایی نسبت به سایر دستگاه ها ظاهر خوبی دارد. .

پیش عمل دستگاه آر اف فرکشنال
بهتر است در مورد موارد زیر با پزشک خود صحبت کنید:

اگر سابقه کبودی و آسیب دیدگی دارید که بهبودی طولانی مدت طول کشیده است.

بیماری های عفونی از جمله هپاتیت و

اگر دارویی برای درمان زخم های پوستی خود مصرف می کنید به پزشک خود اطلاع دهید. (به عنوان مثال مصرف روآکوتان یا ایزوترتینوئین برای درمان آکنه های شدید و شدید پوستی)

اگر سابقه جراحی زیبایی پوست مانند: بلفاروپلاستی (جراحی زیبایی پوست)، تزریق بوتاکس و غیره دارید، فراموش نکنید که با پزشک خود مشورت کنید.

هیچ یک از موارد فوق RF فرکشنال را برای افراد مهار نمی کند، اما بر نحوه عملکرد این تکنیک و نحوه انجام آن توسط پزشکان تأثیر دارد.

مزایای دستگاه آر اف فرکشنال
اراف فرکشنال در تمام نواحی صورت و گردن انجام می شود.
دما و عمق سوزن در دستگاه باید در یک سطح کنترل شده باشد.
اگر نیرو کم باشد، پوست بیرون نمی آید و درمان به درستی انجام نمی شود.
اگر مقدار نیرو بیش از حد باشد، پوست می سوزد.
در مناطق مشکل دار پوست (مناطق دارای چین و چروک عمیق تر) به استحکام بیشتری نیاز است.
در نواحی حساس پوست مانند اطراف لب، اطراف چشم و پیشانی و در نواحی استخوان ها باید نفوذ سوزن و نیروی آن کاهش یابد.
معایب بازسازی پوست فرکشنال RF چیست؟
برای زنان باردار منع مصرف دارد
برای افراد مبتلا به فشار خون منع مصرف دارد.برای بیماران دیابتی منع مصرف دارد.
برای کسانی که اخیرا در معرض نور خورشید و پوست کنده شده اند منع مصرف دارد.
امکان گوشت اضافی
التهاب ناحیه پوست.

لیزر فرکشنال co2 چیست؟
در پاسخ به این سوال که CO2 در لیزر چیست، باید بگوییم که لیزرهای CO2 فرکشنال با ایجاد مناطق آسیب دیده میکروسکوپی روی پوست، لایه برداری را انجام می دهند. به دلیل سلامت چربی اطراف ترمیم، جراحی لایه برداری سریعتر انجام می شود و اثرات لیزر CO2 را کاهش می دهد. علاوه بر لایه برداری به دلیل گرمای ایجاد شده در اطراف بافت آسیب دیده، استفاده از RF فراکشنال سرعت تجدید سلول را افزایش می دهد و تولید کلاژن را تحریک می کند. این سیستم ها از سال 2004 توسط FDA تایید شده اند. این تاییدیه و بازخورد مثبت متخصصان باعث شده تا CO2 فرکشنال به یکی از بهترین گزینه ها برای جوانسازی پوست و درمان لیزر تبدیل شود. لیزر Co2 برای از بین بردن چین و چروک، لک های رنگدانه، جوانسازی پوست، درمان ملاسما و اسکار آکنه استفاده می شود.

دستگاه ليزر Co2هم مهر و موم شده و هم اسکن می شود. در یک سیستم آب بندی، درمان ضایعات هایپرپیگمانته می تواند خطرناک تر از اعمال همه داده ها به طور همزمان و افزایش دما بین مکان ها باشد.

در سیستم اسکن با استفاده از اسکنر دو عدسی متصل به دو موتور بسیار حساس و شفاف، ستون های مخرب به صورت متوالی در پوست ایجاد می شود و با استفاده از اشعه های مختلف می توان بسیاری از زخم ها را درمان کرد. انواع پوست یکی از مزایای لیزرهای فرکشنال co2 استفاده از موتور اسکنر قدرتمند و با کارایی بالا است. با این ویژگی امکان تغییر فاصله بین داده ها و افزایش سطح لایه برداری وجود خواهد داشت.

.

برچسب ها آراف فرکشنال ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 13
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 4
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 58
  • بازدید سال : 711
  • بازدید کلی : 2547
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی